Back to your search
Apply Now
Print Report Share View in new tab
11 September 2020
Job ID: VN30-63674
Admin Office (Experienced/ Entry Level)
WHAT WE CAN OFFER
  • Company Policies
JOB DESCRIPTION

- Theo dõi chứng từ nhập-xuất, hóa đơn, ..chứng tư kế toán - Đặt cont, theo dõi lịch xuất hàng, gửi mẫu cho khách hàng. Check mail với khách hàng, theo dõi tiến độ sản xuất các đơn hàng từ khâu chuẩn bị đến khi xuất hàng. - Thực hiện các báo cáo nội bộ cũng như báo cáo cho khách hàng. - Theo dõi và giải quyết các công việc văn phòng, nhân sự. - Giải quyết các vấn đề phát sinh trong quá trình theo dõi đơn hàng. - Tìm kiếm thông tin nhà cung cấp, nhà máy. - Đi nhà máy kiểm tra các đơn hàng sản xuất. - Hỗ trợ dịch tài liệu (tiếng Anh)

JOB REQUIREMENTS

• Minimum of 1 years’ experience in product/factory sourcing and procurement (Fresh graduates are accepted) • MUST Strong written and verbal communication skills •Intermediate in Vietnamese and English in speaking and writing • Ability to analyze and organize information with the most efficient method • Ability to trouble shoot and solve problems • Must be detail oriented, highly organized, and able to manage multiple priorities • Self-motivated and hardworking • Proficiency in Microsoft Word, Excel, and Power Point, and experience with Gannt Chart or similar program. Knowledge in customs clearance procedure and accounting is advantage

Apply Now

Job Details:

Công Ty TNHH Modern SOURCING
Is this your company? Claim it now!