Việc làm Công nghệ thông tin (CNTT) 232 Việc làm

Vui lòng nhập email hợp lệ
Hoàn tất! Bạn sẽ nhận được thông báo về việc làm phù hợp mới
11/12/2019
Mã công việc: VN16-2739
IT Helpdesk
  • Resolve technical problems with Local Area Networks (LAN), Wide Area Networks (WAN), and other systems.
  • Provide technical assistance and support for incoming queries and issues related to computer systems, software, and hardware.
  • Install, modify, and repair computer hardware and software.
  • Maintain daily performance of computer systems.

Job Requirements

  • 3-5 years experience as IT Helpdesk.
  • Advanced knowledgeable Network and Computer systems.
  • Knowledgeable of Windows Server, Linux Server.
  • Knowledgeable monitoring systems such as Icinga (Nagios), Zabbix, and/or Sensu/graphite.
  • Ability to diagnose and resolve basic technical issues.
  • CCNA or CCNP Certificate.
  • English communication skills.

Work Place: Da Nang

Benefits and Incentives

  • Opportunity to travel to client sites in the Silicon Valley and other interesting locations 
  • Competitive salary 
  • Annual salary review 
  • 13-month salary 
  • Project bonus + overtime salary
  • Five working days per week
  • Social insurance contribution according to high salary
  • Excellent Benefits: holiday bonus, birthday gift, team building, health care examination, big annual year-end party every year, sport activities, ...
  • Dynamic and comfortable working environment.

Please send resume and cover letter to [email protected] explaining why you're a good match for this position.


Mô tả công việc:
  • Hình thức Tuyển dụng:
    Toàn thời gian
  • Cấp độ nghề nghiệp:
    Trung cấp
  • Trình độ chuyên môn yêu cầu:
    Đào tạo nghề
  • Kinh nghiệm yêu cầu:
    3 năm
  • Ngành công ty:
    Công nghệ thông tin
  • Địa điểm:
    Hải Châu, Đà Nẵng, Việt Nam
  • Lương:
    Lương thỏa thuận

Phúc lợi
  • Tuần làm việc năm ngày
  • Lương làm ngoài giờ
  • Giờ làm việc linh hoạt
  • Tiền thưởng

EVIZI LLC
https://evizi.com